Saturday, May 23, 2009

Haha...cheers to alat bantuan!

HAHAHA!

Alat bantuan helped me a lot!

Especially the part where I cant shed any tears..I thought I was the only one...
I tot at first that I'm WEIRD and FREAKYbcoz I cant shed any tear...
Rupa2nya ada lagi...hehe...

CHEERS TO
ALAT BANTUAN!



Anyway...
I saw u guys play 'lipat binasa'
But huhu=.=
I didnt see chelsea do the monkey dance...
If i see kan..I'll laugh my heart out...
Maybe cikgu JiMMY datang tue pg kasi diam....

haha...
kesian chelsea...u guys bully her...

3 comments:

Anonymous said...

ahahha .. klau ko nmpak chelsea tu kann .. mmang brabis kp ketawa la !! dia garuh2 ni ketiak dia .. wahahahah !

Celynn Claire said...

koto si chelC koto muahahahaha

~Jca~ said...

WAKAKAKA!!!!!!!!!!!! dia garu ketiak dia???kalau la sy nmpk tu..haiya,sy pun tia tau la camna mo kasi diam diri sy nie kalau sy nmpk...

Post a Comment